The eagle has landed - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Naomi en Robert - WaarBenJij.nu The eagle has landed - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Naomi en Robert - WaarBenJij.nu

The eagle has landed

Blijf op de hoogte en volg Naomi en Robert

13 Augustus 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

De vlucht naar Londen was zoals verwacht kort en we kwamen ruim op tijd aan op Heathrow. Vervolgens zijn we overgestapt op de vlucht naar New York na een vertraging van twee uur. Uiteraard geen probleem want zo konden we ook nog even van de britse cultuur genieten!

Eenmaal in het vliegtuig werden we op een kubieke centimeter geplaatst om vervoerd te worden naar John F. Kennedy airport nabij New York waar we na 6,5 uur aankwamen. Onze gezagvoerder James had een uurtje weten te smokkelen. Echter hadden we nog maar anderhalf uur om over te stappen inclusief het taxiën van onze boeing 747-400. Anderhalf uur lijkt veel, maar met de razia-achtige praktijken van de USA border control kwamen we toch in ernstige tijdnood.

Maar geen zorgen! We zijn als een tweekoppige Usain Bolt over de airport gesneld naar ons vliegtuig waar we onder luid applaus van de stwardessen net ons vliegtuig hadden gehaald. Ok, misschien geen applaus maar ze hadden ons al opgegeven op het zachtst gezegd.

Na 5,5 uur waren we weer met beide benen op de vloer en konden we onze bagage gaan ophalen van de band. Just kidding! Onze baggage lag uiteraard nog in New York. We waren eigenlijk al lang blij dat we zelf de vlucht hadden gehaald en de koffers komen ongeveer over 2 uur bij ons aan in het hotel.

Op dit moment zitten we net buiten San Francisco in Redwood City en morgen zullen we richting de golden gate bridge gaan.

Mochten jullie nog tips hebben voor ons dan horen we het graag!

Jullie horen snel weer van ons lieve beeldbuiskinderen! ;)

• 13 Augustus 2014 - 02:03

Lesley:

Beetje leuk leesvoer tijdens mijn nachtdiensten hihi:) kussies

• 13 Augustus 2014 - 10:42

Je Grote Zus:

Was het zo'n klein vliegtuig?
    Benen in je nek dus.

• 13 Augustus 2014 - 10:45

Je Grote Zus:

Tip: In Amerika zijn de wegen groot, vaak 3 tot 6 banen elke kant op. Daarom mag je zowel links als rechts inhalen. Let dus goed op als je van baan wilt wisselen!

• 13 Augustus 2014 - 10:59

Angel In The Sky...:

Me First and the Gimme Gimmes - San Francisco

If you're going to San Francisco
    Be sure to wear some flowers in your hair
    If you're going to San Francisco
    You're gonna meet some gentle people there

For those who come to San Francisco
    Summertime will be a love-in there
    In the streets of San Francisco
    Gentle people with flowers in their hair

All across the nation such a strange vibration
    People in motion, people in motion
    There's a whole generation with a new explanation

All those who come to San Francisco
    Be sure to wear some flowers in your hair
    If you're going to Stinky's peep show (summertime)
    Summertime is nice with wa-wa there, let's go

Where we going Greg?
    To the library

• 13 Augustus 2014 - 13:56

eettip:

The Stinking Rose is een restaurant waar alles met knoflook is bereid. Het is een bekend restaurant en veel toeristen willen er graag wat eten. Zorg er alleen wel voor dat je de volgende dag niet met het vliegtuig mee terug moet, omdat niet iedereen de geur van knoflook zal waarderen. The Stinking Rose ligt op Columbus Avenue.

• 13 Augustus 2014 - 20:42

Michel:

Jullie zijn er, is het belangrijkste. Niet naar Alcatraz gaan, valt enorm tegen. Bridge prachtig, misschien nog even naar Napa Valley?

• 13 Augustus 2014 - 21:20

Christine:

Goed gedaan dat vliegtuig halen in zo'n korte tijd!
    Geniet van het mooie weer en de stad.
    En Naomi, de beste tip hierboven is : wear some flowers in your hair, zal je prachtig staan!
    XX

• 14 Augustus 2014 - 12:47

Je Grote Zus:

Alles bezoeken wat jullie willen en zelf ervaren of het de moeite waard was of niet...
    ( je gaat niet even terug als je je bedenkt )
    Geniet van alles wat jullie zien!

• 14 Augustus 2014 - 18:24

Mærten:

Hehe, Neil A. en Nono zijn in in de U.S.A. hoor: fijn en heb hardop zitten lachen hier - ik zie jullie al rennen op het vliegveld. Frappant dat het 'misgegaan' is met de koffers, maar dat zal inmiddels wel in Ordnung zijn. Heb ook geen nieuwsbericht voorbij zien komen dat de Golden Gate Bridge onherstelbaar is beschadigd, dus jullie gedragen je klaarblijkelijk vooralsnog! Enjoy en liefs, M.

P.S. Misschien toepasselijk om naar het huis van Mrs. Doubtfire te gaan: 2640 Steiner (hoek Broadway en Steiner). Vast een leuk tochtje met de auto - jullie hebben dat ding toch.
    P.P.S. De vijver van 't Palace of Fine Arts is idyllisch en een populaire plek voor trouwfoto's ;) #geenhint
    P.P.P.S. Ik wil een flowers-in-your-hair-foto @ FB inderdaad!

• 17 Augustus 2014 - 12:35

Noor <3:

Schatjes!! Wat leuk om die berichtjes te lezen zo vlak na mijn eigen (iets kortere vakantie dan die van jullie :P) vakantie.
    Fijn dat alles uiteindelijk toch nog gelukt is hihi!! Beetje actie, altijd fijn haha :).
    GENIET!!! Love you guyssss :)